۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

زاد و ولد و روابط جنسی این خارجی ها !

نمیدونم من حساس شدم یا واقعا اینجا اکثرا زنها حامله هستند(غیر از پیر زن ها) باور کنید از هر 5 تا زن که میبینم یکیشون شکمش قلمبس البته یه موقع هم باد باشه ! اما نه بابا، این همه باد. مگه به تلمبه وصله؟همون بچه هست. یه احتمال هم داره که این محله ما و یا این شهر زناشون بزا باشن یا اینکه شاید اوباما گفته برا هر بچه 1000 دلار میدم و اگه همینطور پشت سر هم بچه بزایید شهرتون را ایالات میکنم ؟!ناگفته نمونه اکثر این زنها مهاجرینی هستند که یه درصدشون بیشتر اینکار براشون کاسبیه!
چون اینجا هم به مادر که حامله هست و هم برای بچش کارت غذا و پول و یه سری امکاناتی میدن . ای بترکید که طرح های این رییس جمهور ما رو می دزدید.
شایدم دلیل دیگه ای باشه که من بی خبرم ... !!
اینجا به کرات بچه هایی می بینید که معلوم نیست باباشون کیه و یا دخترهایی که نمی دونن بابای بچشون چه کسی هست!(دقیقا یه چیزی تو مایه های سریال های فارسی 1 که البته جالبه بدونید اینجا پخش نمیشه چون فکر کنم داستاناش جذابیتی براشون نداره)
حتی یه برنامه تلویزیونی هست که از طریق آزمایش DNA پدر بچه را مشخص می کنند.تازه بعدش پدره اینقدر خوشحال میشه! ای خاک تو سر بی غیرتش کنن.
تا حالا دقت کرده بودید که میشه گفت فلانی حتما مادرش اینه اما با قاطعیت نمیشه در مورد پدر هم همینو گفت.شاید بخاطر همین هم اینجا اکثرا وقتی میخوای یه فرم پر کنی به جای نام پدر ،نام مادرو می پرسن یا اینکه باید دوتاشونو بگی.پدر سوخته های لا ابالی اسم مادر آدمو همشون می فهمن . اینم یکی دیگه از معایب این دیار !!
یه روز رفتم شرکتی برای مصاحبه ازم پرسید مجردی یا متاهل؟ گفتم مجرد. بعد دراومد گفت بچه هم نداری؟!! گفتم بابا نفهم مگه بهت نمی گم مجردم (البته اینجوری بهش نگفتما، میخوام جذاب تر بشه!) خلاصه اون روز گذشت تا اینکه بعدن فهمیدم جریان از این قراره که اینجا لزوما کسی که ازدواج میکنه بچه نداره و شاید مجردا هم از دوست دختر یا پسرشون بچه داشته باشن که خیلی هم عادی و معمولیه(احتمالا اون بنده خدا پیش خودش میگفته عجب نفهمیه این یارو)
 یه دوست مجرد دارم(ایرانی هم هست) که 4 تا بچه داره و هر کدوم هم از یه جایی هستند(سفید - سیاه پوست - چینی و مکزیکی) که البته نمی دونه نه یچه ها کجان و نه ماماناشون!دقیقا یه چیزی مثل حیوون.بابا حیوونم وقتی یه بچه داره مواظبشه تا بتونه برا خودش مستقل بشه.
اما نکته اینجاست که اینا همش با رضایت طرفین هست و اگه کسی بخواد با زور با کسی رابطه داشته باشه اونوقته که پدر پدر پدر پسره رو از تو گور در میارن و .....
زن و مردی دیدم که مسن بودند اما بعد گذشت چند سال هنوز با هم ازدواج نکرده بودند و بعنوان دوست دختر و پسر بچه هم داشتند و بچه هاشونم برا خودشون کسی شده بودند و ....توجیه اینجور روابط از دیدشون اینه که وقتی دو نفر با هم ازدواج کردند احساسات و عواطفشون کمتر از وقتی میشه که بعنوان دوست با هم هستند! و چون مسئولیت اونجوری در قبال هم ندارن مشکلات زیادی هم نخواهند داشت و هر وقت هم با هم به مشکل برخوردند راحت میگن خداحافظ و میرن دنبال کارشون. 
با این اوصاف، خداییش خیلی بیشتر از ما ایرانی ها به روابط دوطرفه پایبندند.بخاطر همین براشون تعریف شده نیست که کسی در یک زمان با دو نفر باشه و یا زن و مردی که ازدواج کردند با کسی دیگه ارتباط داشته باشن که اگه کسی این کارو کرد و کارش به دادگاه کشید و زنش خواست جدا بشه .غیر از اینکه زندگیشو از شوهرش میگیره.تا سن قانونی باید شوهره هزینه زندگی بچه هاشو بده و یه جورایی طرف باید یه مدت از زندگیشو تقریبا مفتی کار کنه و روزی 1000 بار به جد و آباد خودش فحش بده و...
شاید در دید اول خیلی اوضاع هردمبیل و خر تو خری به نظر بیاد اما اینکه کسی به فکر خیانت به همسر یا دوست پسر و دخترش نباشه ، بد نیست. اینکه جوانهاش که دنبال این جور روابط هستند لازم نیست از خانواده ها مخفی کنند و بعدش هزار مساله و مشکل برای پسر و دختر و خانواده ها پیش بیاد، بد نیست. اینکه یه زن با بدترین لباس حتی نصفه شب می تونه با امنیت کامل و بدون مزاحمت تو خیابون راه بره، بد نیست . اینکه دخترای باردار مجبور نیستن این درو اون در بزنن و با هزار بدبختی یه دکتر پیدا کنن و یواشکی سقط جنین کنن، بد نیست. اینکه اینقدر جوانهاش تو کف نیستند که وقتی یه کوچولو جایی از بدن زنی رو میبینن چشم ازش برنمی دارن، بد نیست .  اینکه تا یه دختر بهت سلام کنه نمیری توی این فکر که داره بهم پا میده،بد نیست. اینکه اگه با یه دختر خوب برخورد کردی این فکرو نمی کنه که میخاد مخمو بزنه، بد نیست و هزار و یه مساله دیگه که نه من حال گفتنشو دارم و نه شما حال خوندنشو. 
برای یه دوستی اینها رو تعریف می کردم، گفت که خیلی خوبه باید همینطورهم باشه. یکی دیگه از دوستان می گفت برو بابا این چه وضعیتیه ؟ اینجوری که تازه دست و پای آدمو می بندن. فقط اون قسمت مجردیش خوبه !! که البته این دوست دوم در ایران زندگی می کنه.../

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر یارو
یارو هان! دعواندارم صدات کردم! هان! یارو ببین مثل گذشته متنت دلنشین بود و خیلی فضاسازی قشنگی کردی.
در مورد بلاد کفر شنیده بودم اما شنیدیم که چند مرحله ای ما دوست دختر که بگو زن،داف و شریک جنسی و.... همه چیزمون هست به جز دوستمون و یکی هم ازدواج این وسط زنان خیابانی که هیچی!!!!
اونجا عزیزی میگفت دوست دختروپسر، شریک جنسی، نامزد، همسر و... تعریف بنیادین و اجتماعی شده اما در نوشته هات فکر نم اینطور نیست.
دوست پسر و دوست دختر، نامزد و همسر! مثل ایران فقط با این تفاوت که دوست پسر و دختر میدون چه بلایی قرار سر بیارن یا چه گلی مخوان سرهم بریزن.
سوالم ایران چیزی به نام مثلا شریک جنسی هم در بلاد کفر هست؟....

Yaroo گفت...

شریک جنسی قانونی همون زن و شوهر هست که طبق قوانین وقتی رسما و در دادگاه ازدواجشون ثبت شد در بقیه مسائل هم شریکند حتی اگه خواستند جدا بشن باید هر چیز مالی دارن بین هر کدام مساوی تقسیم بشه و یک شریک جنسی هم هست که همون دوست دختر و پسر هست و هیچ حق قانونی ندارن اما تا وقتی با هم هستند از نظر علاقه و محبت هر چه دارن واقعا با هم به اشتراک میگذارن.

feri irani گفت...

i like it