۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

عجب !!

باور کنید 1 ساعته دارم اسم انتخاب می کنم اما همه قبلا رزرو شده .جالب اینکه وقتی بهشون سر میزنی مثل جیب من تارعنکبوت بسته و بچه عنکبوتا هم دارن با هم تانگو می رقصن.آخ رفتم توی بحث های منکراتی...بگذریم.خلاصه هر چی اسم زدم نشد .یهو گفتم عجب عجب... ا ا ا خوب اینم اسم. این هم از وجه تسمیه و دلیل نامگذاری این وبلاگ.اینجا رو دیگه ایران رووش نظارتی نداره.حیف شد.آخه عادت کردیم به اینکه همیشه تحت نظارت باشم.فکر میکنم جنبه آزادی نداشته باشم.شایدم داشته باشم حالا در آینده می بینم چی میشه.آخه یه 4-5 ماهی هست اومدم تو بلاد کفر و شیطان بزرگ .خسته شدم از خیلی چیزها...نه کسی جلو کسی می پیچه ،نه اگه جلو کسی بپیچی شاکی میشن،نه کسی گربه و سگ دنبال میکنه،نه کسی ...ای بابا حرف به کجا رفت.حتما در آینده بیشتر توضیح میدم.خلاصه یه وضعیتی هستا.
اگه به نظرتون میتونم مطالب خوبی بنویسم یه یادداشتی برام بذارید.آآه که چقدر سخته این وبلاگ نویسی.خصوصن اوین رفتنش./

۲ نظر:

ناشناس گفت...

jaleb bood bara shoroo

شهرزاد گفت...

سلام یاروو
ادامه بده